0722.830.417 office@winstep.ro
businesss-club-cut

Winstep Business Club

laura-ungureanu

organizează în data de 26 mai 2016, orele 18.30-21.00

WINSTEP BUSINESS CLUB

Eveniment de Business Networking

 

MĂ ÎNSCRIU

Se spune că peste 5 ani vei fi aceeași persoană, doar că diferența o vor face oamenii pe care îi vei cunoaște. Probabil că toți ne dorim să fim mai buni, mai înțelepți și mai prosperi, dar cum găsim oamenii care să ne ajute să ajungem acolo? Stăm și așteptăm să apară ei în viața noastră, printr-un miracol al destinului sau ne ducem noi în întâmpinarea lor? Se știe că stă în puterea noastră să favorizăm întâlnirea cu acești oameni. Woody Allen spunea că pentru a-ți asigura 80% din success, este suficient să îți faci apariția. Iar într-un mediu organizat, cum este o întâlnire de business networking, ai cele mai mari șanse ca apariția ta să fie remarcată și apreciată, pentru că parteneriatele solide se nasc între oameni care împărtășesc aceleași valori.

Știm că ești o persoană ocupată și care își prețuiește timpul. De aceea, probabil că acum te întrebi cu ce te putem ajuta prin acest eveniment.

Facilităm întâlnirea și construirea unor relații bazate pe încredere între oameni de business din diferite domenii, prezentând în același timp un subiect de real interes pentru proprietarii de afaceri sau liber profesioniști.

 

Tema acestei ediții este: ÎN CE INVESTIM ÎN 2016

Invitații acestei ediții:
 

Iulian Niculae
Consultant imobiliar de peste 20 de ani si deținător al firmei de consultanță imobiliară Victoria Consult
Iulian ne va explica dacă este momentul oportun pentru o investiție imobiliara, care sunt tendințele pieței și care sunt riscurile la care ne-am putea expune cand alegem o astfel de investitie.
Radu Ciofu
Analist financiar in cadrul Admiral Markets, cu o vasta experiență pe piața de capital.
A participat la o mulțime de evenimente şi emisiuni TV cu profil economic, in calitate de analist fundamental si macroeconomic, oferind oamenilor cele mai bune sfaturi în domeniul investițiilor.

Networking-ul este considerat în ultima vreme cel mai eficient instrument de marketing pentru cei care vor să construiască un business. Deși pentru unii dintre noi poate părea inconfortabil să intrăm din prima în vorbă cu persoane necunoscute, în realitate este o activitate extrem de interesantă, pentru că și ceilalți participanți se află aici cu același scop: de a petrece o seară agreabilă, de a afla informații utile și de a cunoaște oameni cu interese similare. Obiectivul final al unui eveniment de networking nu este să încheiem un contract sau o vânzare ci să ne facem plăcuți, cunoscuți și să câștigam încrederea celorlalți.

Poate ai auzit și tu ca venitul nostru net este o reflexie a oamenilor cu care ne petrecem timpul. Și nu este nevoie să excludem anumite persoane din viața noastră ci pur și simplu să ne înconjurăm treptat de oameni noi, dar atent selectați.

CE CÂȘTIGI DACĂ PARTICIPI:

✓ poți întâlnii noi prieteni, parteneri sau viitori colaboratori
✓ primeşti cel puțin o idee pentru situațiile profesionale cu care te confrunți
✓ poți găsi noi oportunități de business

MĂ ÎNSCRIU

CINE VA FI GAZDA?

laura-ungureanu

— LAURA UNGUREANU

-Manager
-Trainer
-Antreprenor

Îmi aduc aminte că în urmă cu câțiva ani, la un interviu de angajare mi s-a pus următoarea întrebare: Câte contacte ai în agenda telefonului? – Vreo 300, am răspuns. – Câte produse estimezi că vei vinde într-o lună dacă apelezi la aceste persoane? Întrebarea m-a blocat și abia am reușit să formulez un răspuns care să dea cât de cât bine din punct de vedere numeric. Atunci am învățat o lecție importantă, care ulterior m-a ajutat în carieră: nu contează câți oameni cunoști, ci câți dintre ei înțeleg exact cu ce te ocupi tu și îți pot da recomandări. Insă, ca să îți recomande potențiali clienți, este necesar să aibă încredere în tine ca om și în profesionalismul tău. Iar această încredere nu o obții când înmânezi o carte de vizită, ci construind o relație durabilă în timp.

Lucrez de 14 ani în sistemul bancar și de 8 ani sunt director de sucursală. Pentru mine, networking-ul este cea mai productivă metodă de a construi relații profesionale, pentru că îți aduce rezultate pe termen lung și, uneori, când nici nu te aștepți.

DE CE SĂ PARTICIPI?

✓ ai ocazia să te faci cunoscut(ă) și să îți prezinți afacerea
✓ stabilești noi contacte
✓ îți accelerezi dezvoltarea profesională
✓ înveți din greșelile, dar și din succesul altora

UNDE?

Evenimentul va avea loc in Bucuresti , Hotel Royal.

CÂND?

26 mai 2016 – 18.30-21.00

CARE ESTE INVESTIȚIA TA?

Contravaloarea participării la acest eveniment este de 60 lei*.
Cei care doresc să își expună un roll-up pe durata întâlnirii achită suplimentar suma de 20 lei.
Pentru a-ți rezerva locul, este recomandat să achiți în avans această sumă, conform detaliilor pe care le primești pe email după ce apeși butonul de înregistrare.
Bauturi
*Sunt incluse gustări, apă, sucuri.

MĂ ÎNSCRIU

PENTRU CINE ESTE ACEASTĂ ÎNTÂLNIRE:

✓ pentru cei care știu că succesul depinde în mare masură de oamenii cu care relaționăm
✓ pentru cei ce vor să afle informații care îi vor ajuta să nu piardă bani
✓ pentru cei care vor să își mărească numarul de potențiali clienți și să își crească vânzările
✓ pentru cei care vor să petreacă o seară plăcută alături de oameni cu interese și valori similare

Ca să poți participa la acest eveniment, apasă pe butonul de mai jos și completează formularul de înscriere:

MĂ ÎNSCRIU